Başlangıç > OrdanBurdan > İyi Ama Neden Ayrıldık?

İyi Ama Neden Ayrıldık?


Bu yazıyı çok sevdim:) Her şey çok çabuk tükeniyor cidden…Sanırım yazıyı okuyunca siz de bana hak vericeksiniz…

Ne çabuk vazgeçtik biz olmaktan, ne çabuk sıkıldık! Artık böyle değil mi.? Her şey hızlı!

İyi Ama Neden Ayrıldık?

İyi Ama Neden Ayrıldık?

Yemeklerimiz gibi çabuk bitiyor aşklarımız da! Uzun zaman aynı yüze bakmaya tahammülümüz kalmadı. Biz artık modern çağın insanlarıyız, aşk neymiş?

Biz kısa bir yol yürüyebildik ancak. Nereye dağıldık böyle ve neden? Oysa şu gülümseten reklamda olduğu gibi; “daha karpuz kesecektik…”

Keşke biraz birbirimizi tanısaydık, aklımızda birtakım cümleler kalmış olsaydı. Başka bir yerde duyduğumuzda, bizi hatırlasaydık.

Neleri sevdiğimizi bilseydik, nelerden nefret ettiğimizi… O kadar kısa sürdü ki, çözmeye vakit olmadı. Bana sorarsan, ilişkinin her dönemi güzeldir sevdiğin zaman ama en keyiflisi ilk zamanlarıdır. Çengel bulmaca çözmek veya yap-bozu bitirmek gibidir. Hangi parça nereye uyar, bulana kadar kim bilir kaç yanlış parçayı denersin.

Biz o seviyeyi bile geçemedik. Senden bana ne kalacak şimdi? Benden sana ne fayda geldi? Bir kitabı tartışmadık daha, bir filmi izlemedik. Sokakta, arkadaş ortamında, çalışırken, eğlenirken nasıl olduğumuzu çözemedik. Bir tek yatakta halimizi biliyoruz, çok lazımmış gibi.. Sevişmek dediğin birbirine benzer, nasılsa bunu da unutacağız.

Sen en çok hangi rengi seversin? En sevdiğin yemek nedir? Restoranda yediğimiz birkaç akşam yemeğini saymazsak, nedir bizim toplamımızdan kalan?

İşin daha komik yanı, neden ayrıldık? Neden hiç itiraz etmedik birbirimize? Kırıldık mı? Canımız mı yandı? Yanlış mı anladık? Kavga mı ettik? Tenimiz mi uyuşmadı? Sohbetimiz mi kısıtlıydı? Hayır, bunların hiçbiri değildi!

Madem hiç nedenimiz yoktu, bu ayrılığa neden ikimizin de itirazı olmadı? Böyle sessizce, hiç konuşmadan bitiverdik. Tamam yahu, şimdi hatırladım! Bu devirde aşkın ömrü bu kadardı, doğru ya! Biterse değil, bitmezse şaşıracaktık! Affedersin!

İyi Ama Neden Ayrıldık?

[Candan Ünal]

Reklamlar
Kategoriler:OrdanBurdan
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

w

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: