Başlangıç > eKitapOku, KitapDünyası > Batı, Batı Dedikleri

Batı, Batı Dedikleri


Dostlarim, sizlere yurt disi izlenimlerimi anlatayim diye kaç aydir sikistirip duruyorsunuz beni. Oysa bu diretisinizin beni çikmaza soktugundan habersizsiniz. Ne anlatacagim size? Simdiye dek bilinmeyen, söylenmemis, yeni ne anlatabilirim? Biz Ruslardan hangimiz (yani hiç degilse dergiydi, gazeteydi okuyanimizi demek istiyorum) Avrupa’yi Rusya’dan iki kat daha iyi bilmeyiz?

Ayip kaçmasin diye iki kat diyorum, aslinda on kat daha iyi biliriz Avrupa’yi. Üstelik, sizlere anlatacak bir seyim bulunmadigini; hiç bir seyi sirayla görmedigim için (bazi seyleri görmüs olsam bile, incelemeye firsat bulamadim) söyle sirasiyle, düzgün bir biçimde anlatamayacagimi da çok iyi biliyorsunuz. Berlin’de, Dresden’de, Bisbaden’de, Baden-Baden’de, Köln’de, Paris’de, Londra’da, Lüksemburg’da, Cenevre’de, Cenova’da, Floransa’da, Milano’da, Venedik’te, Viyana’da bulundum…

Kitabı okumak için tıklayın.

 

 

  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. Eylül 14, 2010, 6:40 pm

Yorum bırakın